هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کرم پودر معدنی

تفاوت انواع کرم پودر معدنی

انواع مختلف کرم پودر معدنی از نظر ترکیبات اروگانیک و معدنی نیز با هم متفاوت می باشند. میزان استفاده از مواد معدنی در محصول آرایشی می تواند از یک کارخانه به کارخانه دیگر نیز متفاوت باشد. مایع داخلی محصول به صورت مایع و یا نیمه جامد می تواند یکی از تفاوت ها در انواع مختلف محصول آرایشی باشد. کرم پودر معدنی برای پوست های حساس و سایر پوست ها نیز به صورت متفاوتی عمل می کند. بسته بندی انواع کرم پودر معدنی می تواند به صورت پمپی و یا تیوپی باشد که به عنوان یکی از تفاوت ها در انواع محصول محسوب می شود.

کاربرد های کرم پودر معدنی

یکی از کاربرد های اساسی کرم پودر معدنی در جلوگیری از بروز هرگونه جوش و آکنه در اثر استفاده طولانی مدت از محصول آرایشی می باشد. استفاده از محصول برای پوست های حساس به دلیل ترکیبات معدنی از سایر کاربرد های محصول آرایشی می باشد. کرم پودر معدنی در زمینه مراقبت از پوست درمقابل نور خورشید به دلیل استفاده از مواد معدنی ضد آفتاب نیز کار برد دارد. به صورت کلی محصول آرایشی در زیباسازی چهره به صورت حرفه ای کاربرد ویژه ای دارد.

تشخیص کرم پودر معدنی اصل و فیک

با وجود استفاده زیاد از محصولات آرایشی و بهداشتی می توان نمونه های تقلبی محصولات را در بازار نیز پیدا کرد. بهترین راه تشخیص کرم پودر معدنی اصل و یا فیک این است که محصول آرایشی را از مرکز فروش مجاز به عنوان نمایندگی کارخانه تولیدی خریداری کرد. نمونه اصلی محصول آرایشی معدنی تنها در کارخانه تولیدی محصول و پس از آن در فروشگاه نماینده شرکت یافت می شود. در سایت اصلی شرکت تولیدی نمونه اورجینال کرم پودر معدنی به صورت کامل شرح داده شده است که با مراجعه به سایت شرکت می توانید به صورت کامل با کرم پودر معدنی اصلی آشنا شوید تا از خرید محصول فیک جلوگیری شود.

استفاده از کرم پودر معدنی چه فایده و ضرری دارد؟

با استفاده از کرم پودر معدنی می توان شب را با آرایش تا صبح سپری کرد بدون اینکه آسیبی به بافت صورت وارد شود به دلیل استفاده از مواد معدنی طبیعی و غیر شیمیایی در محصول آرایشی معدنی می توانید در بازه های طولانی مدت پوست صورت را به صورت نرم و لطیف نگه دارید و همچنین آثار خستگی صورت با استفاده از محصول آرایشی نیز از بین می روند. محصول آرایشی معدنی برای انواع پوست های حساس و مستعد جوش بسیار پر فایده است به گونه ای که از بروز هر گونه آکنه و حساسیت های پوستی در صورت جلوگیری می کند. خاصیت های جوان سازی به وسیله محصول آرایشی معدنی می تواند یکی از مزیت ها و یا فواید محصول باشد. ترکیبات ضد آفتاب موجود در محصول آرایشی برای مراقبت از صورت در برابر نور خورشید فایده دارند.

منبع: کرم پودر معدنی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر خمیری

اقسام مختلف کرم پودر خمیری

انواع و اقسام کرم پودر خمیری در نمونه های چند کاره و به شکل مایع سبک تقسیم بندی می شوند. سبک بودن فرمولاسیون محصول آرایشی باعث استفاده روزانه شده است. ترکیبات ضد چروک و ضد آفتاب موجود در محصول آرایشی می توانند انواع مختلف محصول آرایشی خمیری را از هم جدا کنند به این معنی که نوع های مختلف محصول می توانند در انواع ضد چروک و ضد آفتاب و یا به شکل معمولی نیز به بازار ارائه شوند. انواع مختلف محصول آرایشی خمیری در نوع های آرایشی و درمانی نیز تقسیم بندی می شوند به این گونه که با ترکیبات مواد آبرسان و ضد چروک می توانند پوست های خشک را علاوه بر زیبایی و طروات نیز درمان کنند. برای شرکت در مراسمات رسمی استفاده از کرم پودر خمیری سبک می تواند یک نمای ملیح را در چهره نمایان کند.

 

کارایی کرم پودر خمیری در آرایش

انواع مختلف کرم پودر خمیری برای انواع پوست های خشک، چرب و مختلط نیز کاربرد دارند. نمایان کردن یک چهره درخشان، مات، مخملی و یا ابریشیمی یکی از کاربرد های آرایشی و زیبایی محصول است. از محصول آرایشی خمیری به دلیل ترکیبات ضد چروک و ضد آفتاب برای رفع انواع چین و چروک و مراقبت در مقابل نور خورشید نیز استفاده می شود که این امر به عنوان یکی از کاربردهای مراقبتی و تقویتی در محصول آرایشی خمیری تلقی می شود. ایجاد کردن یک آرایش با جلوه طبیعی به صورت سبک یکی از ویژگی های منحصر به فرد کرم پودر خمیری می باشد. وجود ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان در ساختار تولیدی محصول آرایشی برای پوست های خشک کاربرد مفید رفع خشکی پوست را دارد.

نحوه انتخاب بهترین کرم پودر خمیری

برای انتخاب بهترین کرم پودر خمیری می توان از نکات قبل از خرید استفاده کرد. قبل از خرید محصول آرایشی باید سبک آرایش صورت را مد نظر داشته باشید. بررسی نوع آرایش طبیعی و یا نوع آرایش گریمی قبل از خرید محصول می تواند در انتخاب بهترین محصول آرایشی مؤثر باشد به این طریق که اگر هدف مورد نظر یک آرایش طبیعی باشد باید رنگ هایی که پس از مصرف در صورت محو می شوند را انتخاب کرد و اگر آرایش گریمی مد نظر می باشد باید از رنگ هایی که دارای مواد درخشان کننده می باشند نیز استفاده شود با در نظرگرفتن این مثال به راحتی می توان تشخیص داد که جمع بندی نیاز های قبل از خرید محصول می توانند از عوامل اصلی در انتخاب بهترین محصول آرایشی خمیری باشند. شناخت نوع پوست صورت قبل از خرید محصول آرایشی، مسئله ای است که می تواند باعث انتخاب بهترین محصول آرایشی شود. به این صورت که انتخاب یک محصول آرایشی تخصصی و مناسب نوع پوست در واقع بهترین کرم پودر خمیری را به دست مصرف کننده می رساند.

 

راهنمای کرم پودر خمیری اورجینال و تقلبی

در هنگام خرید کرم پودر خمیری به نوع بسته بندی و رنگ محصول دقت کنید و همچنین از تست محصول غافل نشوید البته قبل از بررسی این موارد برای تشخیص اورجینال بودن و یا تقلبی بودن محصول بهتر است که به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید و نوع محصول آرایشی را به خوبی بررسی کنید و از همه نظر محصول را در سایت شرکت برانداز کنید.

منبع: کرم پودر خمیری

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر کرمی

 دلیل استفاده از کرم پودر در میکاپ

استفاده از کرم پودر مانند کرم پودر کرمی را می توان به یک بوم نقاشی تشبیه کرد. بومی که به عنوان یک ابزار اساسی در نقاشی عمل می کند و در صورت نبودن بوم سفید و یک دست، نقاشی معنایی ندارد. در واقع محصول آرایشی پودری نیز به عنوان پایه اصلی در آرایش صورت به شمار می رود که سایر آرایش های صورت بر روی آن انجام می شوند. در واقع با محصول آرایشی پودری پوست صورت را به صورت یکنواخت و یک رنگ آماده می کنیم تا سایر لوازم آرایشی به صورت روان و زیبا تر بر روی صورت انجام شوند. برای مثال با استفاده از کرم پودر کرمی بر روی پلک چشم ها و ایجاد کردن یک رنگ زمینه دلخواه روشن، متوسط و یا برنزه می توان هر نوع سایه چشمی را به صورت جادویی در پشت پلک ایجاد کرد. بنابراین استفاده از محصول آرایشی برای بهتر نشان دادن آرایش صورت و درخشان تر شدن میکاپ نیز استفاده می شود.

راهنمای بهترین کرم پودر کرمی مناسب پوست

کرم پودر کرمی برای پوست صورت وقتی مناسب است که در اولین مرحله با توجه به نوع پوست خشک، چرب و یا مختلط انتخاب شود. با در نظر گرفتن نیاز های پوست صورت مانند رنگ دلخواه می توان بهترین محصول آرایشی را برای صورت استفاده کرد. محصول آرایشی وقتی مناسب پوست صورت است که بر روی صورت به راحتی بنشیند و به رنگ پایه صورت نیز نزدیک تر باشد با رعایت این دو نکته به ظاهر کوچک می توان یک آرایش زیبا را در صورت ایجاد کرد. کرم پودر کرمی وقتی مناسب پوست صورت است که چهره افراد را به صورت طبیعی جلوه دهد.

 

تشخیص کرم پودر کرمی اصل و غیر اصل

کرم پودر کرمی اصل و اورجینال دارای یک ظاهر شکیل و بسیار حرفه ای می باشد که با مراجعه به سایت مرکزی شرکت سازنده و یا مراجعه به نمایندگی فروش محصول آرایشی می توان به راحتی نمونه اورجینال محصول را خریداری کرد. در هنگام مراجعه به سایت سازنده محصول آرایشی باید به نوع بسته بندی ها و نوع رنگبندی محصول دقت زیادی کرد تا بتوان در زمان خرید نوع اصل و یا غیر اصل محصول را تشخیص داد. نمونه های غیر اصل کرم پودر کرمی از نظر شکل ظاهری و نوع استفاده بسیار ضعیف عمل می کنند.

منبع: کرم پودر کرمی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر سرمی

کرم پودرسرمی در آرایش چه کاربردی دارد؟

کرم پودر سرمی علاوه بر زیبا سازی آرایش در زمینه از بین بردن انواع چین و چروک در هنگام آرایش و یک دست کردن پوست صورت نیز کاربرد ویژه ای دارد. خاصیت روشن کننده گی محصول آرایشی قطره چکان در پوست های تیره به خوبی عمل می کند. استفاده از محصول آرایشی سرمی علاوه بر زیبا سازی چهره، کاربرد منحصر به فرد در جوان سازی صورت و یا خاصیت ضد پیری دارد. کرم پودر سرمی، محصول آرایشی است که به صورت دائمی و به مرور زمان می تواند انواع چین و چروک را از بین ببرد و پوست صورت را روشن کند. در واقع با محصول آرایشی سرمی می توان پوست صورت را بازسازی و تقویت کرد. در کرم پودر های قطره چکان می توانید شاهد یک آرایش طبیعی مخملی با ماندگاری دائمی باشید. ایجاد کردن حالت های مخملی، مات، براق و آبرسانی در پوست صورت و چهره از کاربردهای شگفت انگیز محصول آرایشی قطره چکان هستند.

 

تشخیص کرم پودر سرمی مرغوب و نا مرغوب

تشخیص کرم پودر سرمی مرغوب با بررسی مواد تشکیل دهنده امری بسیار آسان می باشد. به صورت کلی خرید محصول آرایشی به صورت اورجینال و اصلی می تواند مرغوب بودن محصول پودری قطره چکان را تضمین کند. محصولات آرایشی سرمی مرغوب دارای موادی هستند که بلافاصله بعد از استفاده، حس طراوت و شادابی به پوست صورت می دهند. اگر محصول مناسب با توجه به نوع پوست صورت انتخاب شود می تواند انواع حالت های ابریشمی و مات را در چهره ایجاد کند که با بروز این واکنش در صورت در واقع از محصول آرایشی مرغوب استفاده شده است. با وجود کاربرد ویژه از بین بردن چین چروک در کرم پودر سرمی به راحتی می توان مرغوب و یا نا مرغوب بودن محصول را تشخیص داد به این صورت که بعد از استفاده باید خطوط چین و چروک به وسیله مواد محصول پر شده و محو شوند. محصول آرایشی قطره چکان نا مرغوب هیچ یک از موارد طراوت و شادابی، حالت های مخملی و براق و از بین بردن چین و چروک را برای صورت ایجاد نمی کند.

معایب و مزایای استفاده از کرم پودر سرمی

از مزایای کرم پودر سرمی می توان به خاصیت از بین بردن چین چروک صورت اشاره کرد که به وسیله مواد آنتی اکسیدان به مرور زمان باعث جوان سازی صورت می شود. ویژگی روشن کننده گی چهره به صورت طبیعی یکی از مزایای محصول آرایشی قطره چکان می باشد. ایجاد حالت های مخملی، ابریشمی، براق و مات چهره در انواع پوست های صورت از شاخص ها و مزایای شگفت انگیز محصول آرایشی سرمی می باشد. وجود مواد معدنی و سبک در فرمولاسیون محصول باعث تغذیه، تقویت و درمان پوست های خسته می شود که یک آرایش با طروات و شادابی در صورت ایجاد می کند. حس طروات و شادابی محصول آرایشی سرمی تواند حالت خستگی و بی حالی را در چهره از بین ببرد که در نتیجه با این واکنش میزان ماندگاری آرایش بر روی صورت افزایش پیدا می کند.

در صورتی که کرم پودر سرمی به صورت اورجینال از مرکز معتبر تهیه و سپس استفاده شود نه تنها عیبی برای پوست صورت ندارد بلکه می تواند به راحتی انواع چین و چروک که یکی از مشکلات اساسی در هنگام آرایش صورت است را از بین ببرد.

منبع:کرم پودر سرمی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۰:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر خامه ای

 دلیل استفاده از کرم پودرخامه ای

کرم پودر خامه ای به دلیل غلظت بالا برای پوشاندن انواع لکه مناسب می باشد. استفاده از کرم پودر خامه ای در زیبا سازی و بهتر کردن آرایش صورت بسیار مؤثر است. استفاده از محصول آرایشی خامه ای بیس صورت را برای استفاده از سایر ابزارهای آرایشی آماده می کند. بعضی از افراد آرایش با کرم پودر را برای زیبایی چهره و برخی برای تقویت پوست صورت استفاده می کنند. خارج کردن چهره از حالت های سرد و بی روح به حالت های گرم و جذاب می تواند یکی از دلایل استفاده از محصول آرایشی کرم پودری باشد. وجود ضد آفتاب در بعضی از محصولات کرم پودری دلیلی است که برخی افراد از این محصولات استفاده می کنند.

 

انواع کرم پودر خامه ای

انواع کرم پودر خامه ای به دلیل نوع ترکیبات منحصر به فرد برای پوست های چرب و مختلط نیز مناسب می باشند. انواع کرم پودر خامه ای در دسته های ضد حساسیت، فاقد چربی و دارای ضدآفتاب یا بدون ضد آفتاب می توانند تولید شوند. تولید به صورت گیاهی و یا شیمیایی نیز یکی دیگر از دسته بندی های انواع محصول به شمار می رود. به دلیل استفاده گسترده از محصول آرایشی و نیاز افردا، انواع مختلفی از محصول ساخته می شوند که به صورت دوره ایی ترکیبات جدیدی به آن ها اضافه شده است.

کاربرد های کرم پودر خامه ای

کاربرد کرم پودر خامه ای به صورت شخصی و در سالن های آرایشی می باشد. کاربرد محصول آرایشی در زمینه آرایش های روزانه و گریمی صورت به وفور مشاهده می شود. کاربردهای کرم پودر به صورت خامه ای عبارتند از:

پوشانندگی انواع لکه های صورت به دلیل غلظت بالا

آماده سازی صورت برای استفاده از سایر لوازم آرایشی

یک دست و یکنواخت کردن پوست صورت با انواع رنگ های مختلف

تقویت پوست صورت و درمان آسیب های پوستی مانند برطرف کردن انواع لک ها می تواند یکی از مفید ترین کاربرد ها در بعضی از کرم پودر ها به صورت خامه ای باشد.

بهترین کرم پودر خامه ای مناسب پوست

منبع: کرم پودر خامه ای

۲۸ مهر ۰۰ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر بالشتی

انواع کرم پودر بالشتی

انواع کرم پودر بالشتی به ترکیب های متفاوت محصول اشاره می کند. نوع معمولی محصول آرایشی برای یک آرایش طبیعی استفاده می شود. نوع گیاهی محصول بالشتی برای برطرف کردن عیب های پوست مانند شلی و برطرف کردن جوش های زیرپوستی استفاده می شود. نوع محصولی که در آن از مواد ضدآفتاب استفاده شده است یعنی علاوه بر زیبایی صورت می توان از این محصول در هنگام برخورد با نور آفتاب نیز استفاده کرد تا از اشعه مضر خورشید برای صورت جلوگیری کند. اصلی ترین دسته بندی کرم پودر بالشتی به تولید محصول برای انواع پوست چرب، خشک و مختلط نیز اشاره می کند.

بهترین کرم پودر بالشتی مناسب پوست

بهترین کرم پودر بالشتی مناسب انواع پوست باید با توجه به نوع پوست خریداری شود. بهترین کرم پودر را با توجه به راهنمای قبل از خرید در ادامه مطلب می توانید به دست آورید. اگر با توجه به نوع جنس پوست صورت، کرم پودر بالشتی را تهیه کنید در نهایت می توانید یک آرایش طبیعی را در چهره ایجاد کنید. نوع پوست صورت و روش صحیح استفاده از محصول آرایشی بالشتی دو عامل اساسی هستند که با بهترین کرم پودر بالشتی و مناسب انواع پوست رابطه مستقیم دارند.

تشخیص کرم پودر بالشتی اورجینال و غیر اورجینال

برای رفع تردید از خرید کرم پودر بالشتی اورجینال و اصلی می توان به راحتی به مرکز فروش اصلی محصول به عنوان نمایندگی مجاز آن مراجعه کرد و محصول را به صورت اورجینال خریداری کرد. مراجعه به سایت شرکت سازنده محصول آرایشی راهی است که از طریق آن می توانید نمونه اصلی محصول آرایشی را در آنجا مشاهده کنید و در هنگام مشاهده به نوع بسته بندی و نوع رنگ محصول آرایشی به خوبی دقت کنید تا در هنگام خرید به اورجینال بودن کرم پودر بالشتی اعتماد داشته باشید. مرکز معتبر نیروان طبق قرارداد همکاری با شرکت سازنده، محصول آرایشی اورجینال را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی دریافت می کند و برای فروش به مشتریان عرضه می کند.

معایب و فواید کرم پودر بالشتی

کرم پودر بالشتی به دلیل ضعیف بودن رنگدانه برای بانوانی که تمایل به آرایش طبیعی در محل کار دارند، انتخاب مناسبی است. بنابراین وجود رنگدانه های ضعیف با پوشانندگی معمولی یکی از مزیت های محصول برای افراد خاص مانند بانوان کارمند می باشد. استفاده از مواد آبرسان در محصول بالشتی مایع می تواند پوست صورت را از حالت خشک به حالت مخملی تبدیل کند که یکی از مزیت های محصول به شمار می رود. استفاده طولانی مدت از محصول آرایشی بر روی صورت به دلیل فرمولاسیون سبک، هیچ آسیب جدی به پوست صورت وارد نمی کند که می تواند به عنوان یکی از مزیت های مفید محصول محسوب شود.

با انتخاب درست محصول و مناسب نوع پوست می توان به راحتی از معایب محصول آرایشی جلوگیری کرد. روش استفاده صحیح و خرید محصول به صورت اورجینال نیز می تواند عیب های محصول آرایشی را از بین ببرد. کرم پودر بالشتی از نظر نوع محصول آرایشی و ترکیبات داخلی دارای هیچ عیبی نمی باشد تنها معایب محصول به طرز استفاده از آن اشاره می کند که اگر به شکل صحیح انجام شود می تواند از بروز هر نوع آسیبی در صورت جلوگیری کند.

منبع: کرم پودر بالشتی

۲۸ مهر ۰۰ ، ۰۹:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

اسپری برنزه کننده صورت

 برنزه کننده چیست؟

اسپری برنزه کننده صورت، محصولی است که به صورت تخصصی پوست صورت را تیره، قهوه ای و یا به اصطلاح برنزه می کند. برنزه کننده مصنوعی، بهترین جایگزین اشعه خطرناک فرابنش خورشید برای برنزه کردن صورت می باشد. اسپری برنزه کننده با مزیت هایی چون سریع و آسان، بدون نارنجی کردن پوست با فرمول خشک کننده سریع، غیر چسبناک و ضد لک، عمل برنزه کردن صورت را انجام می دهد. برای انواع پوست برنزه کننده مخصوص وجود دارد بنابراین خرید محصول را با توجه به نوع پوست، انجام دهید. اسپری برنزه کننده صورت به صورت سبک و بدون هرگونه مواد نگهدارنده و الکلی تولید می شود. توجه به مواد تشکیل دهنده طبیعی اسپری برنزه کننده جهت استفاده سالم بسیار اهمیت دارد. برنزه کننده صورت برای پوست چرب باید عاری از هرگونه روغن و چربی باشد. مرکز فروش نیروان با به کارگیری مشاوران متخصص به راحتی نکات کلیدی در هنگام خرید اسپری برنزه کننده را برای خریداران مطرح می کنند تا بتوانند مناسب ترین محصول را خریداری کنند بنابراین از طریق تماس تلفنی و آنلاین می توانید مشاوره و راهنمایی مورد نظر را دریافت کنید.


چرا برنزه می کنیم؟

با برنزه کردن می توان آرایش صورت را محو، طبیعی و در عین حال جذاب نشان داد. برای جلوه دادن به رنگ صورت های سفید برفی سرد و بی حال می توان از اسپری برنزه کننده صورت برای یک آرایش گرم و مخملی استفاده کرد. برنزه کردن به صورت کلی یا برای زیباتر شدن و یا برای رفع عیب های رنگی پوست به کار می رود. وقتی رنگ پوست تیره تر باشد، ملانین بیشتری تولید می کند که می تواند پوست را در برابر آسیب های نور خورشید ایمن کند. برنزه کردن در برخی از کشورها یک مسئله فرهنگی است که به مد بستگی دارد. اسپری برنزه کننده صورت می تواند به صورت خیره کننده ای لطافت ابریشمی و مرطوبی در پوست ایجاد کند.

منبع:اسپری برنزه کننده صورت

۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم برنزه کننده صورت

انواع برنزه کننده در بازار

انواع کرم های برنزه کننده در بازار در رنگ های روشن، متوسط و تیره تقسیم بندی می شوند با توجه به رنگ پایه پوست صورت این درجه بندی از روشن تا انجام می شود. برای پوست های خیلی روشن از کرم برنزه کننده صورت تیره و برای پوست های گندمی از برنزه کننده های متوسط و برای رنگ پوست های سبزه و تیره از برنزه کننده روشن می توان استفاده کرد. از انواع کرم برنزه کننده صورت می توان به نوعی اشاره کرد که از ترکیبات اورگانیک تولید می شود.

برنزه کننده ها چه تفاوتی با هم دارند؟

کرم برنزه کننده صورت از نظر نوع بسنه بندی و شرکت تولیدی با هم متفاوت هستند تفاوت در درجه رنگبندی برنزه کننده ها نیز از سایر اختلاف ها است. نوع رنگ برنزه به صورت قهوه ای، طلایی و شکلاتی می تواند در تقسیم بندی انواع کرم برنزه کننده دخالت کند.

راهنمای استفاده از برنزه کننده

راهنمای استفاده از کرم برنزه کننده صورت در انواع برند ها نیز متفاوت می باشد اما در عمل کارایی همه برند ها یک مورد و آن هم برنزه کردن پوست است. برای استفاده بهتر از کرم برنزه کننده صورت می توان دستورات راهنما آن را مطالعه و سپس از آن استفاده کنید اما درحالت کلی یک کرم برنزه کننده پس از تمیز کردن پوست صورت از هر گونه آلودگی مانند مرطوب کننده و با کمی ماساژ استفاده می شود.

 

منبع: کرم برنزه کننده صورت

۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

پودر برنزه کننده صورت

برنزه کردن چیست و چگونه می توانم برنز کننده را انتخاب کنم؟

برنزر برای تقلید از درخشش آفتاب و تقویت برنزه استفاده می شود.همچنین راهی عالی برای درخشان و سالم به نظر رسیدن پوست شما است.
محصولات برنزه کردن فرمول های مختلفی دارند: ژل، کرم، پودر و مایعات. برخی از محصولات در تمام بدن و برخی برای صورت استفاده می شوند.
همچنین می توانید برنزه مات یا براق را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید پوستتان روکشی طبیعی داشته باشد، برنزه‌کننده مات بهتر است اما درواقع برنزه‌کننده برای درخشان و آفتاب‌گیرکردن بهترین است.
رنگ برنزها بیشتر گرم است، . برنزر نیز انتخاب مناسبی برای کانتورینگ است، اما حتما از برنزر مات استفاده کنید که هیچ گونه درخشندگی نداشته باشد.
برنزه مات ممکن است سایه خوبی به نظر برسد، اما به احتمال زیاد پوست شما را گرم می کند و سایه های با رنگ سردی را که می خواهید ایجاد نمی کند.

چرا برای آرایش ازپودر برنزه کننده استفاده می کنیم؟

برنزر یک محصول زیبایی است که در هر زمان از سال برای به دست آوردن درخشش طلایی و آفتاب‌گیر است. هنرمندان آرایش به طور کلی توصیه می کنند که پودر برنزه کننده مات را به آرامی در اطراف خط مو، استخوان گونه و پل بینی خود ترکیب کنید تا فرم صورت شما را صاف کند و در عین حال گرما و عمق کلی را به پوست شما اضافه کند.

آیا واقعاً به برنزر نیاز دارید؟

در حالی که برنز را می توان در تمام طول سال استفاده کرد، به خاطر داشته باشید که اغلب به نظر "تابستانی" می رسد و آن را به یک انتخاب طبیعی برای ماه های گرم تبدیل می کند.

آیا برنزه شما را تیره تر نشان می دهد؟

اگر می خواهید ظاهری تراشیده تر و کانتور داشته باشید، برنزیری بخرید که سایه ای تیره تر از رنگ پوست شما باشد . این به ایجاد سایه هایی طبیعی بر روی صورت شما کمک می کند. اگر می خواهید ظاهری نرم و آفتاب گیر داشته باشید، با چیزی که به رنگ پوست طبیعی شما نزدیکتر است بروید.
بسیاری از ما اصول اولیه برنزه کردن را می دانیم، اما هنر کانتورینگ سال هاست که وجود دارد.
اکنون که کانتورینگ بسیار رایج شده است، برخی از آرایشگران در مورد این دو تکنیک سردرگم شده اند و این قابل درک است.
به راحتی می توان شباهت بین محصولات برنزه کننده و کانتورینگ را مشاهده کرد، زیرا هر دو برای ایجاد سایه ها استفاده می شوند.
با این حال، از آنجایی که آنها واقعاً یکسان نیستند، ما فکر کردیم که به کنتراست برنز در جلوی کانتور نگاهی بیندازیم، بنابراین می‌توانید هنگام ایجاد آرایش براق ایده‌آل خود به هر دو تسلط داشته باشید.

همه چیز در مورد: پودر برنزه کننده صورت

۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one