هفتاد قلم آرایش با هفت قلم لوازم آرایش

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

پرایمر چشم

پرایمر تصحیح کننده رنگ همیشه جایگاه ویژه ای در زیرسازی آرایش دارد. در این مطلب درباره ویژگی ها و انواع پرایمر تصحیح کننده رنگ با شما صحبت می کنیم.     

کاربرد پرایمر تصحیح کننده رنگ در آرایش چشم و تاثیر آن بر رنگ چشم چیست؟

یکی از انواع محبوب پرایمر تصحیح کننده رنگ، پرایمرهای مخصوص چشم است. این نوع از پرایمرها سبب رفع نواقص و تیرگی ها در اطراف چشم می شود و به حفظ آرایش چشم های شما کمک می کند. همچنین با تصحیح رنگ نواحی چشم باعث جذابیت و شادابی چشم ها خواهد شد. اگر در هنگام آرایش متوجه می شوید به نتایج دلخواه خود در اطراف چشم دست پیدا نمی کنید، شما نیازمند استفاده از پرایمر چشم هستید. با استفاده از پرایمرها می توانید چین و چروک ها و لکه های پوستی اطراف چشم را اصلاح کنید.  البته پرایمرهای چشم را باید با توجه رنگ سایه و آرایش چشمانتان خریداری کنید. از دیگر کاربردهای پرایمر تصحیح کننده رنگ چشم می توان به عدم پخش سایه چشم اشاره کرد. همچنین کیفیت آرایش چشم های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

مزایا و معایب استفاده از پرایمرها چیست؟

مهم ترین مزایای استفاده از پرایمر تصحیح کننده رنگ می توان به تاثیرات شگفت انگیزی که بر زیبایی پوست می گذارد اشاره کرد. همچنین معایب پرایمر را می توان بستن منافذ پوست صورت و جلوگیری از تنفس پوست، در بعضی از پوست های حساس ایجاد حساسیت و عوارضی، ایجاد چربی بیشتر بر روی پوست اشاره کرد. به همین دلایل است که ضرورت انتخاب پرایمر مناسب پوست مطرح می شود. اگر نمی دانید نوع پوست صورتتان چیست و در انتخاب درست سردرگم هستید توصیه می کنیم به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و یا از آرایشگران حرفه ای در این باره مشورت بگیرید. نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که حتما قبل از خرید به نتایج کار بر روی پوست صورت خود توجه داشته باشید. اگر نتیجه کار بر روی پوست صورت شما مناسب نیست و به نتایج دلخواه خود نمی رسید حتما در نوع پرایمر دلخواه تجدید نظر کنید و به دنبال پرایمر مناسب دیگری برای پوست صورت خود باشید.

منبع:پرایمر چشم 

معرفی انواع لوازم آرایشی بهداشتی

۲۶ آبان ۰۰ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one

کرم پودر مایع

تفاوت کرم پودر مایع و کانسیلر؟

کرم پودر مایع با توجه به نام محصول یک ابزار آرایشی مایع، سبک و شفاف برای آماده سازی و یکنواخت کردن رنگ صورت می باشد. محصول آرایشی مایع یک ابزار آرایشی برای مصرف روزانه می باشد که در آن از مرطوب کننده نیز استفاده شده است امّا کانسیلر یک محصول آرایشی سنگین برای ترمیم عیب های صورت است. در واقع از انواع کانسیلر برای برطرف کردن عیب های صورت مانند کودی زیرچشم، سیاهی زیر چشم، محو کردن لکه های پوستی استفاده می شود.

تشخیص کرم پودر مایع مرغوب و نا مرغوب

برای تشخیص کرم پودر مایع مرغوب در مرکز خرید نیروان می توانید به راحتی از نمونه تست های محصول بر روی پوست صورت استفاده کنید. تنها راه تشخیص مرغوب بودن یا نا مرغوب بودن کرم پودر به شکل مایع استفاده از تست محصول بر روی پوست می باشد. نوع مرغوب محصول دارای ظاهر رنگی مناسب و بوی خوشایند است در حالی که نوع نا مرغوب کرم پودر به شکل مایع دارای بوی ناخوشایند و غیر طبیعی می باشد همچنین در زمان پخش شدن روی پوست صورت به راحتی پخش نشده و روان نیست. محصول مرغوب به صورت یکدست در سطح پوست صورت پخش می شود و یک رنگ یکنواخت را در کل سطح صورت ایجاد می کند.

 معایب و مزایای استفاده از کرم پودر مایع

مزایا و معایب کرم پودر مایع به نوع مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. استفاده از مواد با کیفیت و اصلی در ساخت محصول آرایشی می تواند یک مزیت مهم برای محصول باشد. استفاده از مرطوب کننده های آبرسان در کرم پودر های مایع یکی از مزیت های محصول برای انواع پوست خشک می باشد. با استفاده از مرطوب کننده در محصول آرایشی می توان از پوسته پوسته شدن پوست های خشک جلوگیری کرد. کرم پودرهای مایع به صورت روان در سطح پوست پخش می شوند و حالت مات شدگی به صورت می دهند که زیبایی آرایش را به چشم می آورد. بنابراین حالت مات شدن پوست صورت به عنوان یکی از مزیت های زیبای محصول آرایشی به شمار می رود.

از معایب کرم پودر به شکل مایع می توان به نوع بدون کیفیت محصول اشاره کرد. همچنین استفاده از کرم پودر چرب برای پوست های چرب یکی از معایب محصول آرایشی مایع برای پوست های چرب می باشد. خرید کرم پودر مایع اورجینال و مخصوص نوع پوست می تواند به راحتی معایب محصول را از بین ببرد.

منبع:کرم پودر مایع

۰۳ آبان ۰۰ ، ۱۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Nir one