لوازم آرایشی صورت انواع مختلفی داشته و در برندها و کیفیت های مختلفی تولید می شود. با استفاده از کانتور میتوانید صورت خود را زاویه دار کرده و فرم مناسبی به صورت و بینی خود بدهید. کرم پودر، هایلایتر، ریمل، رژ لب و پرایمر جز پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشند. دقت کنید که هایلایتر و کانتور با توجه به شکل و فرم صورت در نقاط مخصوصی از آن به کار برده می شود.

انواع لوازم آرایشی:

امروزه انواع لوازم آرایشی های صورت که هر کدام کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد، مورد استفاده همه افراد بوده و می توان یک آرایش کامل را با توجه به موقعیت و مکان مدنظر را بر روی صورت پیاده سازی کرد. از انواع لوازم آرایشی میتوان کانسیلر، پرایمر، کانتورینگ، هایلایتر، پنکیک، رژگونه، برنزه کننده، کرم پودر، خط چشم، پرایمر چشم، ریمل، سایه چشم و رژ لب اشاره کرد. انتخاب هر کدام از این لوازم باید با توجه به تایپ پوستی و همچنین رنگ پوست فرد مورد نظر بوده و هنگام استفاده از آنها ترتیب و نحوه استفاده نیز مهم می باشد.

خرید لوازم آرایش اصل

نحوه استفاده از لوازم آرایشی صورت:

برای داشتن یک آرایش کامل نیاز است ابتدا پوست خود را زیر سازی کنید. این کار موجب می شود تا پوست شما یکدست شده و با گذشت زمان، آرایش بر روی صورت شما ثابت مانده حالت چرب و درخشنده به خود نگیرد. قبل از انجام هرگونه ارایش، ابتدا پوست خود را با فوم و یا ژل شستشو به خوبی تمیز کرده و سپس با استفاده از مرطوب کننده و آبرسان پوست خود را آبرسانی کنید. در ادامه از پرایمر برای زیرسازی پوست خود استفاده کرده و سپس از کرم پودر استفاده کنید. هنگام استفاده از کرم پودر سعی کنید کمی از آن را نیز بر روی گردن خود بمالید تا صورت و گردن شما دو رنگ دیده نشود.

در ادامه از کانسیلر برای روشن تر کردن برخی نقاطی مانند زیر چشم، بالای لب، وسط پیشانی و روی چانه استفاده کرده و با استفاده از پودر بیک آرایش خود را تثبیت کنید. سپس نوبت به ریمل و خط چشم رسیده و در نهایت با یک رژ لب ارایش خود را کامل کنید. لوازم آرایشی صورت انواع مختلفی داشته و در برندها و کیفیت های مختلفی تولید می شود. با استفاده از کانتور می توانید صورت خود را زاویه دار کرده و فرم مناسبی به صورت و بینی خود بدهید. کرم پودر، هایلایتر، ریمل، رژ لب و پرایمر جز پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشند. دقت کنید که هایلایتر و کانتور با توجه به شکل و فرم صورت در نقاط مخصوصی از آن به کار برده می شود. 

 

ویژگی های یک آرایش خوب و جذاب چیست؟ | نکته های مهم برای یک آرایش شیک

راهنمای خرید بهترین ریمل های چشمی | طرز استفاده از ریمل چشم