برنزه کردن چیست و چگونه می توانم برنز کننده را انتخاب کنم؟

برنزر برای تقلید از درخشش آفتاب و تقویت برنزه استفاده می شود.همچنین راهی عالی برای درخشان و سالم به نظر رسیدن پوست شما است.
محصولات برنزه کردن فرمول های مختلفی دارند: ژل، کرم، پودر و مایعات. برخی از محصولات در تمام بدن و برخی برای صورت استفاده می شوند.
همچنین می توانید برنزه مات یا براق را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید پوستتان روکشی طبیعی داشته باشد، برنزه‌کننده مات بهتر است اما درواقع برنزه‌کننده برای درخشان و آفتاب‌گیرکردن بهترین است.
رنگ برنزها بیشتر گرم است، . برنزر نیز انتخاب مناسبی برای کانتورینگ است، اما حتما از برنزر مات استفاده کنید که هیچ گونه درخشندگی نداشته باشد.
برنزه مات ممکن است سایه خوبی به نظر برسد، اما به احتمال زیاد پوست شما را گرم می کند و سایه های با رنگ سردی را که می خواهید ایجاد نمی کند.

چرا برای آرایش ازپودر برنزه کننده استفاده می کنیم؟

برنزر یک محصول زیبایی است که در هر زمان از سال برای به دست آوردن درخشش طلایی و آفتاب‌گیر است. هنرمندان آرایش به طور کلی توصیه می کنند که پودر برنزه کننده مات را به آرامی در اطراف خط مو، استخوان گونه و پل بینی خود ترکیب کنید تا فرم صورت شما را صاف کند و در عین حال گرما و عمق کلی را به پوست شما اضافه کند.

آیا واقعاً به برنزر نیاز دارید؟

در حالی که برنز را می توان در تمام طول سال استفاده کرد، به خاطر داشته باشید که اغلب به نظر "تابستانی" می رسد و آن را به یک انتخاب طبیعی برای ماه های گرم تبدیل می کند.

آیا برنزه شما را تیره تر نشان می دهد؟

اگر می خواهید ظاهری تراشیده تر و کانتور داشته باشید، برنزیری بخرید که سایه ای تیره تر از رنگ پوست شما باشد . این به ایجاد سایه هایی طبیعی بر روی صورت شما کمک می کند. اگر می خواهید ظاهری نرم و آفتاب گیر داشته باشید، با چیزی که به رنگ پوست طبیعی شما نزدیکتر است بروید.
بسیاری از ما اصول اولیه برنزه کردن را می دانیم، اما هنر کانتورینگ سال هاست که وجود دارد.
اکنون که کانتورینگ بسیار رایج شده است، برخی از آرایشگران در مورد این دو تکنیک سردرگم شده اند و این قابل درک است.
به راحتی می توان شباهت بین محصولات برنزه کننده و کانتورینگ را مشاهده کرد، زیرا هر دو برای ایجاد سایه ها استفاده می شوند.
با این حال، از آنجایی که آنها واقعاً یکسان نیستند، ما فکر کردیم که به کنتراست برنز در جلوی کانتور نگاهی بیندازیم، بنابراین می‌توانید هنگام ایجاد آرایش براق ایده‌آل خود به هر دو تسلط داشته باشید.

همه چیز در مورد: پودر برنزه کننده صورت