انواع برنزه کننده در بازار

انواع کرم های برنزه کننده در بازار در رنگ های روشن، متوسط و تیره تقسیم بندی می شوند با توجه به رنگ پایه پوست صورت این درجه بندی از روشن تا انجام می شود. برای پوست های خیلی روشن از کرم برنزه کننده صورت تیره و برای پوست های گندمی از برنزه کننده های متوسط و برای رنگ پوست های سبزه و تیره از برنزه کننده روشن می توان استفاده کرد. از انواع کرم برنزه کننده صورت می توان به نوعی اشاره کرد که از ترکیبات اورگانیک تولید می شود.

برنزه کننده ها چه تفاوتی با هم دارند؟

کرم برنزه کننده صورت از نظر نوع بسنه بندی و شرکت تولیدی با هم متفاوت هستند تفاوت در درجه رنگبندی برنزه کننده ها نیز از سایر اختلاف ها است. نوع رنگ برنزه به صورت قهوه ای، طلایی و شکلاتی می تواند در تقسیم بندی انواع کرم برنزه کننده دخالت کند.

راهنمای استفاده از برنزه کننده

راهنمای استفاده از کرم برنزه کننده صورت در انواع برند ها نیز متفاوت می باشد اما در عمل کارایی همه برند ها یک مورد و آن هم برنزه کردن پوست است. برای استفاده بهتر از کرم برنزه کننده صورت می توان دستورات راهنما آن را مطالعه و سپس از آن استفاده کنید اما درحالت کلی یک کرم برنزه کننده پس از تمیز کردن پوست صورت از هر گونه آلودگی مانند مرطوب کننده و با کمی ماساژ استفاده می شود.

 

منبع: کرم برنزه کننده صورت